GmnD adlı üyeden alıntı:
Bir daha ankaraya geldiğinde söz sana gezdirmediğim yer kalmayacak Atakulesinden tutta keçiören, anıtkabir, batıkent, çankaya, kızılayın heryeri. Çarşamba ve perşembe özel işlerim ( msn'ye gel anlatayım ) yüzünden nete giremedim. Bu yüzdende tel numaranı alamadım. Cuma kızılaya gittim. Ordan bir nete girdim. Onlinelerdir belki diye. Kızılaydayım sizi bekliyorum diyecektim. Kimse online değildi. Bende elim kolum bağlı kaldım. King Kongu izlemeye megapole gittim.
bende isterim

KOS ankaraya gittiğinde haberim olsun