KoS adlı üyeden alıntı:
..
Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.
Hah bi o yönü güzel Istanbul'a göre Ankara ile İzmir'in otogarı Istanbul (Özellikle Harem)'la karşılaştırılmayacak kadar rahat onun dışında Istanbul'la aşık atamaz

Ayrıca Aşti'de (sanırım 2. katta idi)bir kitapçı herhalde Türkiye'nin en ucuz kitaplarını satıyor sağlam yer