Konu
Ankara Neymis bea
17-12-2005, 20:33:53
#79
GmnD
Misafir
MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
bende isterim
KOS ankaraya gittiğinde haberim olsun
Ayıp ettin, sende gel. 1 kişi yada 5 kişi farketmez. Hatta çok kişi olursa daha iyi olur.