MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
bende isterim KOS ankaraya gittiğinde haberim olsun
Ayıp ettin, sende gel. 1 kişi yada 5 kişi farketmez. Hatta çok kişi olursa daha iyi olur.