• 15-02-2009, 17:10:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    diyecek birşey yok. bir kız yüzünden hayatına kıydı ne oldu? bende seviyorum ama bıraksa beni hayatımamı kıyacam her sorunun bir çözümü vardır.

    Hayat bukadar basit değil
  • 15-02-2009, 17:10:15
    #11
    Bilmiyorum ne kadar inançlı olduğunu ama Ailelerin Allah ve ahiret inancı aşılamaları gerekiyor çocuklarına İnançlı bir insan intiharı seçmeyecektir diye düşünüyorum nacizane görüşüm Allahtan rahmet diliyorum.
  • 15-02-2009, 17:20:18
    #12
    uyuşturucu olabilir.hiç unutmam eskiden lisedeyken bir eleman vardı bali çekıyordu çok uzaklaştırma aldı bir gun bayrak direğine kendi asarak intihar etmişti .
  • 15-02-2009, 17:21:41
    #13
    Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
    Bende çok sıkıntılı günler yaşadım

    https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932

    Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
    Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...

    Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
    Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....
  • 15-02-2009, 17:23:46
    #14
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
    Bende çok sıkıntılı günler yaşadım

    https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932

    Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
    Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...

    Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
    Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....

    Dur kardeş senide kaybetmeyelim Allah öldürmeyi ve kendini öldürmeyi kesinlikle yasaklamıştır bunun öteki dünyasıda var burda bir çeken orda bin çeker aman diyim.
  • 15-02-2009, 19:37:22
    #15
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
    Bende çok sıkıntılı günler yaşadım

    https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932

    Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
    Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...

    Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
    Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....
    Ölümden sonrasını düşünmesem ben de 1 dk durmam da işte ..

    Benim aile değil de , çevreden sorun var ne yazıkki .
  • 15-02-2009, 20:50:05
    #16
    hiç kimse ya da hiçbirşey için değmez ama insan bir anda boşluğa düşebiliyor..yazık olmuş...
  • 15-02-2009, 22:14:38
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha kaç yaşında bir kardeşimiz bir hiç uğruna ölüyor
  • 15-02-2009, 22:16:26
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu dünyada bi ağlamak bi de intihar saçma gelmiştir bana... Yazık etmiş kendine.