diyecek birşey yok. bir kız yüzünden hayatına kıydı ne oldu? bende seviyorum ama bıraksa beni hayatımamı kıyacam her sorunun bir çözümü vardır.
Hayat bukadar basit değil
İntihar :(
28
●4.201
- 15-02-2009, 17:21:41Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
Bende çok sıkıntılı günler yaşadım
https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932
Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...
Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor.... - 15-02-2009, 17:23:46falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dur kardeş senide kaybetmeyelim Allah öldürmeyi ve kendini öldürmeyi kesinlikle yasaklamıştır bunun öteki dünyasıda var burda bir çeken orda bin çeker aman diyim. - 15-02-2009, 19:37:22Ölümden sonrasını düşünmesem ben de 1 dk durmam da işte ..falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aile değil de , çevreden sorun var ne yazıkki .