falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
Bende çok sıkıntılı günler yaşadım

https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932

Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...

Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....

Dur kardeş senide kaybetmeyelim Allah öldürmeyi ve kendini öldürmeyi kesinlikle yasaklamıştır bunun öteki dünyasıda var burda bir çeken orda bin çeker aman diyim.