Konu
İntihar :(
15-02-2009, 17:20:18
#12
Boxer
uyuşturucu olabilir.hiç unutmam eskiden lisedeyken bir eleman vardı bali çekıyordu çok uzaklaştırma aldı bir gun bayrak direğine kendi asarak intihar etmişti .