Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
Bende çok sıkıntılı günler yaşadım
https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932
Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...
Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....
Ölümden sonrasını düşünmesem ben de 1 dk durmam da işte ..
Benim aile değil de , çevreden sorun var ne yazıkki .