falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailesinin ilgilenmesi bütün sorunu cözmüyor.
Bende çok sıkıntılı günler yaşadım

https://www.r10.net/off-topic/270674-...post1057685932

Kaç kere intihar etmeyi düşündüm hatırlamıyorum.
Ama korktum. Ölmek ten degil. Olümden sonraki hayattan...

Aşk acısı gercekten çok zor. Tatmayan yaşamayan bilmemez.
Aynı durum suan bendede var. Ailem şiddetle karşı cıkıyor....
Ölümden sonrasını düşünmesem ben de 1 dk durmam da işte ..

Benim aile değil de , çevreden sorun var ne yazıkki .