Konu
İntihar :(
15-02-2009, 22:16:26
#18
Kinkuro
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bu dünyada bi ağlamak bi de intihar saçma gelmiştir bana... Yazık etmiş kendine.