• 14-02-2009, 16:22:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sorulara bakmak için girecem... Birde, bir kerede olsa stressiz olarak o sınava girmek için tabiki. dalga geçecem sınavla
    bende diom neden sınava giren kişi sayısı cok
  • 14-02-2009, 16:34:27
    #20
    Bize başvuru formunu 5 TL ye kakaladı müdür yardımcısı
  • 14-02-2009, 16:35:50
    #21
    bende girecem sınava tekrardan 3. olacak bu sene 4 yıllık acık okumat icin hemde 2 senelik univ okuyorum 2 sini birlikte götüreceğiz..
  • 14-02-2009, 18:13:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesela bu sene 30 matematik sorusu çözüyoruz sene 100 ya da 120
  • 14-02-2009, 18:17:36
    #23
    Çok erken olmadı mı?
  • 14-02-2009, 18:42:03
    #24
    Kaç yıldır üniv sınavı ile pek aram yok. Ama artık zamanı geldi üniv'li olmanın
  • 14-02-2009, 18:43:37
    #25
    bu sene kazanıcam inş
  • 14-02-2009, 18:44:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hepimizin amacı bu
  • 14-02-2009, 18:45:31
    #27
    Sınava gireceklere başarılar dilerim