ÖSS başvuruları başlıyor - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ÖSS başvuruları başlıyor
43
●
2.210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
ÖSS başvuruları başlıyor
1
2
3
4
5
14-02-2009, 16:22:50
#19
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben sorulara bakmak için girecem... Birde, bir kerede olsa stressiz olarak o sınava girmek için tabiki. dalga geçecem sınavla
bende diom neden sınava giren kişi sayısı cok
14-02-2009, 16:34:27
#20
lost42
Bize başvuru formunu 5 TL ye kakaladı müdür yardımcısı
14-02-2009, 16:35:50
#21
sonsuzluk_16
bende girecem sınava tekrardan 3. olacak bu sene 4 yıllık acık okumat icin hemde 2 senelik univ okuyorum 2 sini birlikte götüreceğiz..
14-02-2009, 18:13:14
#22
Geveze1
Üyeliği durduruldu
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesela bu sene 30 matematik sorusu çözüyoruz sene 100 ya da 120
14-02-2009, 18:17:36
#23
Doogle
Çok erken olmadı mı?
14-02-2009, 18:42:03
#24
seo_pr_html
Kaç yıldır üniv sınavı ile pek aram yok. Ama artık zamanı geldi üniv'li olmanın
14-02-2009, 18:43:37
#25
xlenonz
bu sene kazanıcam inş
14-02-2009, 18:44:25
#26
Geveze1
Üyeliği durduruldu
hepimizin amacı bu
14-02-2009, 18:45:31
#27
S7V7N
Sınava gireceklere başarılar dilerim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler