Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sorulara bakmak için girecem... Birde, bir kerede olsa stressiz olarak o sınava girmek için tabiki. dalga geçecem sınavla
bende diom neden sınava giren kişi sayısı cok