• 14-02-2009, 13:45:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sen gene sansını dene
  • 14-02-2009, 13:52:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <kd> konuyu google up yapmış şimdi manyak hit alır </kd>

    Bu sene benim birçok arkadaşım girecek ama ben girmiycem yeter artık Bu arada dekont ücreti de 40 TL'dir onu da ben belirteyim
  • 14-02-2009, 13:58:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bi de form parası 2 ytl 3 te okul alıyo 45TL
  • 14-02-2009, 14:02:28
    #13
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk yılım,yabancı dil sınavına giricem de seneye mi gireyim o zaman?
    seneye gir bence
  • 14-02-2009, 14:10:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seneye hersey cok daha zor
    neden??
  • 14-02-2009, 14:18:42
    #15
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yurtdışındaki üniversiteler hakkında tam detaylı bilgileri nereden alabiliriz arkadaşlar? Kıbrıs değil.Kırım,Ukrayna,Yeni Zellanda,Singapur filen.

    turkstudent.com da biraz takıl
  • 14-02-2009, 14:26:51
    #16
    Hadi hayırlısı ben de pazartesi forum dolduracagım.
  • 14-02-2009, 14:55:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden??
    mesela bu sene 30 matematik sorusu çözüyoruz sene 100 ya da 120
  • 14-02-2009, 15:08:48
    #18
    Ben sorulara bakmak için girecem... Birde, bir kerede olsa stressiz olarak o sınava girmek için tabiki. dalga geçecem sınavla