Konu
ÖSS başvuruları başlıyor
14-02-2009, 13:52:07
#11
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
<kd> konuyu google up yapmış şimdi manyak hit alır
</kd>
Bu sene benim birçok arkadaşım girecek ama ben girmiycem yeter artık
Bu arada dekont ücreti de 40 TL'dir onu da ben belirteyim