ÖSS başvuruları başlıyor - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ÖSS başvuruları başlıyor
43
●
2.210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
ÖSS başvuruları başlıyor
1
2
3
4
5
14-02-2009, 19:05:09
#28
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
teşekkürler bu sene kazanırız insallah
14-02-2009, 20:19:09
#29
izmirli_
Geçen sene girmiştim. Bu sene internet başvurusu yetiyor öylemi ?
14-02-2009, 23:11:20
#30
Geveze1
Üyeliği durduruldu
izmirli_ sanırım öncen de internet başvurusu yetiyordu
15-02-2009, 13:58:18
#31
Emmesen
Yeni sisteme kaldık
15-02-2009, 15:11:42
#32
tankaya61
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
basvuru yapmak ıcın okula benım gıtmem sart mı
15-02-2009, 22:29:54
#33
izmirli_
Geveze1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
izmirli_ sanırım öncen de internet başvurusu yetiyordu
Teşekkürler....
16-02-2009, 17:33:48
#34
BEYZADE
Bugün başvuru formumu aldım, ÖSS için ilk adımımı atmış oldum.
16-02-2009, 17:36:18
#35
Geveze1
Üyeliği durduruldu
ii ettin beni de panik ettin.
acilen benimde gitmem lazım
16-02-2009, 17:40:16
#36
BEYZADE
Mezunsan ve bu sene tekrardan gireceksen acele etmeni öneririm Geveze.
Sonra okul okul başvuru formu aramanızı istemem.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler