• 14-02-2009, 19:05:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bu sene kazanırız insallah
  • 14-02-2009, 20:19:09
    #29
    Geçen sene girmiştim. Bu sene internet başvurusu yetiyor öylemi ?
  • 14-02-2009, 23:11:20
    #30
    Üyeliği durduruldu
    izmirli_ sanırım öncen de internet başvurusu yetiyordu
  • 15-02-2009, 13:58:18
    #31
    Yeni sisteme kaldık
  • 15-02-2009, 15:11:42
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    basvuru yapmak ıcın okula benım gıtmem sart mı
  • 15-02-2009, 22:29:54
    #33
    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmirli_ sanırım öncen de internet başvurusu yetiyordu
    Teşekkürler....
  • 16-02-2009, 17:33:48
    #34
    Bugün başvuru formumu aldım, ÖSS için ilk adımımı atmış oldum.
  • 16-02-2009, 17:36:18
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ii ettin beni de panik ettin.

    acilen benimde gitmem lazım
  • 16-02-2009, 17:40:16
    #36
    Mezunsan ve bu sene tekrardan gireceksen acele etmeni öneririm Geveze. Sonra okul okul başvuru formu aramanızı istemem.