• 08-09-2008, 08:35:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2008-2009 Eğitim Öğretim Yılı başladı, okula giden tüm arkadaşlara başarılar.

    Okulların açılması sanırım Kontörlü host satışları, 5-10 ytl host satışlarının önüne geçeceğini umarak hosting sağlayıcı arkadaşlarada yeni sezonda iyi çalışmalar diliyorum (okulun açılmasında en çok beni mutlu eden durumlardan biri)

    Okulların açılmasının daha kaç olumlu yönü vardır.
  • 08-09-2008, 08:36:45
    #2
    Yeni öğretim yılında tüm öğrenci kardeşlerimize başarılar. Eskiden keşke okula gitmesem bende annem babam gibi DİYORDUM.! Şimdi keşke her gün okula gitsem DİYORUM Hayat çok zor arkadaşlar...
  • 08-09-2008, 08:39:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni öğretim yılında tüm öğrenci kardeşlerimize başarılar. Eskiden keşke okula gitmesem bende annem babam gibi DİYORDUM.! Şimdi keşke her gün okula gitsem DİYORUM Hayat çok zor arkadaşlar...
    Bende öyle diyorum ama geçti bizden
  • 08-09-2008, 09:13:52
    #4
    Çok şükür okuduk bitti İş hayatı daha güzel arkadaşlar..
  • 08-09-2008, 09:17:14
    #5
    byazad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür okuduk bitti İş hayatı daha güzel arkadaşlar..
    İşler yolunda gitse evet çok iyi iş hayatı ama, aması var
  • 08-09-2008, 09:33:31
    #6
    Her yaşın ayrı güzelliği var ama öğrencilik yıllarımı da özlemiyorum değilim..Sıfır sorumluluk gerçi dersler vardı ama kim takar.Neyse geçmiş geçmişte kaldı yarına Allah kerim,bugüne bakalım Öğrenci arkadaşlara başarılar dilerim..
  • 08-09-2008, 09:37:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ufak dolandiricilar artik gitti.oleyyy
  • 08-09-2008, 09:52:48
    #8
    Gittik geldik bakalım bir staj yeri bulamadım öğşeden sonra gitcem bir daha..
  • 08-09-2008, 10:18:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı uğurlu olsun tüm arkadaşlar için..