Konu
Okullar Açıldı
08-09-2008, 08:36:45
#2
Must4f4
Yeni öğretim yılında tüm öğrenci kardeşlerimize başarılar. Eskiden keşke okula gitmesem bende annem babam gibi DİYORDUM.! Şimdi keşke her gün okula gitsem DİYORUM
Hayat çok zor arkadaşlar...