Yeni öğretim yılında tüm öğrenci kardeşlerimize başarılar. Eskiden keşke okula gitmesem bende annem babam gibi DİYORDUM.! Şimdi keşke her gün okula gitsem DİYORUM Hayat çok zor arkadaşlar...