Her yaşın ayrı güzelliği var ama öğrencilik yıllarımı da özlemiyorum değilim..Sıfır sorumluluk gerçi dersler vardı ama kim takar.Neyse geçmiş geçmişte kaldı yarına Allah kerim,bugüne bakalım Öğrenci arkadaşlara başarılar dilerim..