Konu
Okullar Açıldı
08-09-2008, 09:33:31
#6
ShaDoW
Her yaşın ayrı güzelliği var ama öğrencilik yıllarımı da özlemiyorum değilim..Sıfır sorumluluk gerçi dersler vardı ama kim takar.Neyse geçmiş geçmişte kaldı yarına Allah kerim,bugüne bakalım
Öğrenci arkadaşlara başarılar dilerim..