Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni öğretim yılında tüm öğrenci kardeşlerimize başarılar. Eskiden keşke okula gitmesem bende annem babam gibi DİYORDUM.! Şimdi keşke her gün okula gitsem DİYORUM Hayat çok zor arkadaşlar...
Bende öyle diyorum ama geçti bizden