Okullar Açıldı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Okullar Açıldı
25
●
1.471
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Okullar Açıldı
1
2
3
08-09-2008, 18:35:10
#19
Abraxas
cnk27 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonunda sonunda büyük gün geldi! Tostçular çekilir artık piyasadan, piyasada artık sadece işin ehli olanlar kalır.
İnşallah...
Artık dolandırıcılık konularıdanda azalma yaşarız, tostçulara hayırr...
08-09-2008, 18:38:56
#20
Red John
Üyeliği durduruldu
Okulların açılması internet cafelerin işine geldi
Merkezde çoğu cafe full idi adamlar seviniyorlar
08-09-2008, 18:42:49
#21
Onurss
Kurumsal Üye
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okulların açılmasının daha kaç olumlu yönü vardır.
Olumsuz yönü yok ki
08-09-2008, 18:44:42
#22
Baxer
Şimdiki aklım olsa okuyabildigim kadar okur baba parası yerdim.
09-09-2008, 16:58:35
#23
RocK
Üyeliği durduruldu
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olumsuz yönü yok ki
Haklısın sanırım
09-09-2008, 23:46:46
#24
tr01
Üyeliği durduruldu
yüksek okuldayız ramazadan sonra başlar heralde dersler
10-09-2008, 00:00:48
#25
Onurss
Kurumsal Üye
Ayın 15.nde başlıyor bizimkisi
18-09-2008, 13:32:07
#26
RocK
Üyeliği durduruldu
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayın 15.nde başlıyor bizimkisi
Başarılar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler