• 08-09-2008, 18:35:10
    #19
    cnk27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda sonunda büyük gün geldi! Tostçular çekilir artık piyasadan, piyasada artık sadece işin ehli olanlar kalır.
    İnşallah...
    Artık dolandırıcılık konularıdanda azalma yaşarız, tostçulara hayırr...
  • 08-09-2008, 18:38:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Okulların açılması internet cafelerin işine geldi
    Merkezde çoğu cafe full idi adamlar seviniyorlar
  • 08-09-2008, 18:42:49
    #21
    Kurumsal Üye
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulların açılmasının daha kaç olumlu yönü vardır.
    Olumsuz yönü yok ki
  • 08-09-2008, 18:44:42
    #22
    Şimdiki aklım olsa okuyabildigim kadar okur baba parası yerdim.
  • 09-09-2008, 16:58:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz yönü yok ki
    Haklısın sanırım
  • 09-09-2008, 23:46:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yüksek okuldayız ramazadan sonra başlar heralde dersler
  • 10-09-2008, 00:00:48
    #25
    Kurumsal Üye
    Ayın 15.nde başlıyor bizimkisi
  • 18-09-2008, 13:32:07
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 15.nde başlıyor bizimkisi
    Başarılar