Frekansla alakalı bir konu tahminen; kumandadan araca gönderilen sinyaller ilk önce kaydediliyor sonrasında mobil üstünden aynı sinyal iletiliyor.
(Arkadaşlar aracı çalıştırıp, hareketde ettirmişler)
Tebrikler
Tesla Hacklendi
19
●1.024
- 08-11-2018, 17:29:57Her işe muhalefet olan diye diyosunuz fakat çok çok büyük bişe yapmıyorlar arkadaşlar onu anlatmaya çalışmış yani bir sistemi kırıp bunun manüpilesi vs yok sinyali kayıt edip onu tekrar yolluyorlar bunuda mobilden iletiyorlar, bu amerikada zaten çok pöpüler bişe tesla sanıldığı kadar sağlam bir araç değil o aracı onlar biraz daha uğraşsalar hareket bile ettirebilirlerBigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2018, 17:58:01kesinlikle katılıyorum. büyük bir iş değil, biraz mühendislik bilgisi ve merakla yapılabilir. Anahtar kopyalayabilenler. oto anahtarcısı varsa mahallenizde gidin oda yapar bunu.roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayardan direksiyonu cevirseler, kablo kesmeden o zaman şaşırtır.
Bence önemli olan amaçsızda olsa uğraşmak, denemek güzel şeyler. Amerikayı yeniden keşfetmek iyidir. Taktir. - 08-11-2018, 18:00:30Dediğin gibi hocam, ama kullanmada da bizdeki kafa kimsede yok.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olumsuz anlamda yani. Bir de üretim sıkıntısını çözeydik iyiydi...
