• 08-11-2018, 17:06:19
    #10
    Frekansla alakalı bir konu tahminen; kumandadan araca gönderilen sinyaller ilk önce kaydediliyor sonrasında mobil üstünden aynı sinyal iletiliyor.
    (Arkadaşlar aracı çalıştırıp, hareketde ettirmişler)

    Tebrikler
  • 08-11-2018, 17:08:44
    #11
    İyide bu büyüttüğünüz kadar garip bir olay değil ki. Amerikada üstüne düşünülen bir şey ve şu sıralar popüler bir suç elektrikli araçları anahtar olmadan çalmak. Gündemi takip edin.
  • 08-11-2018, 17:09:46
    #12
    Bravo diyelim o zaman
  • 08-11-2018, 17:12:01
    #13
    PREMIUM SEO
    Neden her işe muhalefet olan insanlar var anlamıyorum. 2010'da NATO hacklendiğinde başka yer mi kalmadı diyen insanların varlığını devam ettirmesi üzücü.
  • 08-11-2018, 17:15:53
    #14
    helal diyelim.
  • 08-11-2018, 17:29:57
    #15
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her işe muhalefet olan insanlar var anlamıyorum. 2010'da NATO hacklendiğinde başka yer mi kalmadı diyen insanların varlığını devam ettirmesi üzücü.
    Her işe muhalefet olan diye diyosunuz fakat çok çok büyük bişe yapmıyorlar arkadaşlar onu anlatmaya çalışmış yani bir sistemi kırıp bunun manüpilesi vs yok sinyali kayıt edip onu tekrar yolluyorlar bunuda mobilden iletiyorlar, bu amerikada zaten çok pöpüler bişe tesla sanıldığı kadar sağlam bir araç değil o aracı onlar biraz daha uğraşsalar hareket bile ettirebilirler
  • 08-11-2018, 17:58:01
    #16
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her işe muhalefet olan diye diyosunuz fakat çok çok büyük bişe yapmıyorlar arkadaşlar onu anlatmaya çalışmış yani bir sistemi kırıp bunun manüpilesi vs yok sinyali kayıt edip onu tekrar yolluyorlar bunuda mobilden iletiyorlar, bu amerikada zaten çok pöpüler bişe tesla sanıldığı kadar sağlam bir araç değil o aracı onlar biraz daha uğraşsalar hareket bile ettirebilirler
    kesinlikle katılıyorum. büyük bir iş değil, biraz mühendislik bilgisi ve merakla yapılabilir. Anahtar kopyalayabilenler. oto anahtarcısı varsa mahallenizde gidin oda yapar bunu.
    Bilgisayardan direksiyonu cevirseler, kablo kesmeden o zaman şaşırtır.

    Bence önemli olan amaçsızda olsa uğraşmak, denemek güzel şeyler. Amerikayı yeniden keşfetmek iyidir. Taktir.
  • 08-11-2018, 18:00:30
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizdeki kafa kimsede yok bunu tüm dünya kabul ediyor.

    Fakat kullanmada sıkıntımız var.
    Dediğin gibi hocam, ama kullanmada da bizdeki kafa kimsede yok. Olumsuz anlamda yani. Bir de üretim sıkıntısını çözeydik iyiydi...
  • 08-11-2018, 18:04:40
    #18
    Belki de büyük bir şey yaptılar ama videoda göstermediler; ben de büyük bir şey gibi görmedim ama çekindikleri için kısmen gizliyorlarsa ve gerçekten ortada bir hacking varsa tebrikler. O durumda Tesla da bunu beğenir sanıyorum.