Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizdeki kafa kimsede yok bunu tüm dünya kabul ediyor.

Fakat kullanmada sıkıntımız var.
Dediğin gibi hocam, ama kullanmada da bizdeki kafa kimsede yok. Olumsuz anlamda yani. Bir de üretim sıkıntısını çözeydik iyiydi...