roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her işe muhalefet olan diye diyosunuz fakat çok çok büyük bişe yapmıyorlar arkadaşlar onu anlatmaya çalışmış yani bir sistemi kırıp bunun manüpilesi vs yok sinyali kayıt edip onu tekrar yolluyorlar bunuda mobilden iletiyorlar, bu amerikada zaten çok pöpüler bişe tesla sanıldığı kadar sağlam bir araç değil o aracı onlar biraz daha uğraşsalar hareket bile ettirebilirler
kesinlikle katılıyorum. büyük bir iş değil, biraz mühendislik bilgisi ve merakla yapılabilir. Anahtar kopyalayabilenler. oto anahtarcısı varsa mahallenizde gidin oda yapar bunu.
Bilgisayardan direksiyonu cevirseler, kablo kesmeden o zaman şaşırtır.

Bence önemli olan amaçsızda olsa uğraşmak, denemek güzel şeyler. Amerikayı yeniden keşfetmek iyidir. Taktir.