Frekansla alakalı bir konu tahminen; kumandadan araca gönderilen sinyaller ilk önce kaydediliyor sonrasında mobil üstünden aynı sinyal iletiliyor.
(Arkadaşlar aracı çalıştırıp, hareketde ettirmişler)

Tebrikler