BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden her işe muhalefet olan insanlar var anlamıyorum. 2010'da NATO hacklendiğinde başka yer mi kalmadı diyen insanların varlığını devam ettirmesi üzücü.
Her işe muhalefet olan diye diyosunuz fakat çok çok büyük bişe yapmıyorlar arkadaşlar onu anlatmaya çalışmış yani bir sistemi kırıp bunun manüpilesi vs yok sinyali kayıt edip onu tekrar yolluyorlar bunuda mobilden iletiyorlar, bu amerikada zaten çok pöpüler bişe tesla sanıldığı kadar sağlam bir araç değil o aracı onlar biraz daha uğraşsalar hareket bile ettirebilirler