• 20-11-2013, 14:48:16
    #10
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri komik olma, İngilizce öğren. Resmi açıklama burada.
    http://press.nokia.com/2013/11/19/no...-to-microsoft/


    o zaman bide şöyle bakalım birlikte gülelim
    https://www.google.com.tr/#q=microsoft+nokia
  • 20-11-2013, 14:51:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Ne Diyelim
  • 20-11-2013, 14:53:36
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ah Sabri ahh, hala inat ediyorsun, diyorum İngilizce öğren diye ama dinlemiyorsun.
    Haberlerin içeriğine bir bak istersen. Başlıklara değil. Bak kırmızı ile işaretledim senin için.
    "Anlaşma kapsamında Microsoft, Nokia'ya 2.2 milyar doları lisans ve patent haklarına, yaklaşık 5 milyar doları ise cihazlar ve servisler birimine ait olmak üzere toplamda 7.2 milyar dolar ödeyecek."

    Haberinin başlığını bu şekilde değiştirirsen sevinirim.
  • 20-11-2013, 15:00:20
    #13
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah Sabri ahh, hala inat ediyorsun, diyorum İngilizce öğren diye ama dinlemiyorsun.
    Haberlerin içeriğine bir bak istersen. Başlıklara değil. Bak kırmızı ile işaretledim senin için.
    "Anlaşma kapsamında Microsoft, Nokia'ya 2.2 milyar doları lisans ve patent haklarına, yaklaşık 5 milyar doları ise cihazlar ve servisler birimine ait olmak üzere toplamda 7.2 milyar dolar ödeyecek."

    Haberinin başlığını bu şekilde değiştirirsen sevinirim.
    Hocam hala anlatamıyorum hangi birim için kaç para ödediği sizin verdiğiniz yazıda yazıyor
    buyrun alıntılar ve haber

    Nokia resmen Microsoft’un oldu

    Finlandiyalı cep telefonu devi Nokia, Eylül ayında açıklanan satışı onayladı. Nokia, 7.2 milyar karşılığında resmen Microsoft’un bünyesine geçti.



    Nokia’nın hissedarları, cep telefonu devinin Microsoft’a satışını onayladı. Böylece 3 Eylül’de Microsoft’a satılacağı duyurulan Nokia, cihazlar ve hizmetler birimini Microsoft’a bağlarken, sahip olduğu tüm patentler ve haritalama hizmetleri de yazılım devinin oldu.
    Financial Times'ın verdiği bilgiye göre, oylamaya hisse sahiplerinin yüzde 99.7'si katıldı. Satışa hisse sahiplerinden küçük bir grubun karşı çıktığı belirtildi ancak karar değişmedi. Satış hakkındaki finansal işlemlerin, 2014’ün ilk çeyreğinde tamamlanması bekleniyor.



    Nokia resmen Microsoft’un oldu
  • 20-11-2013, 15:04:42
    #14
    Dostum sana resmi açıklama verdim. Nokia tamamen Microsoft'un oldu demek, Microsoft'un şirketin tamamını alması demek. Öyle bir durum ne Nokia ne de Microsoft tarafından resmi bir şekilde duyurulmadı. Türkçe haberlere aldanıp bana kaynak gösteriyorsun ama dediğim gibi aldanıyorsun. Haber sitelerinde bu haberleri yapanlarda rand yapsınlar diye bu şekilde kafalarına göre çeviriyorlar haberleri, sonra böyle oluyor.
  • 20-11-2013, 15:09:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sana resmi açıklama verdim. Nokia tamamen Microsoft'un oldu demek, Microsoft'un şirketin tamamını alması demek. Öyle bir durum ne Nokia ne de Microsoft tarafından resmi bir şekilde duyurulmadı. Türkçe haberlere aldanıp bana kaynak gösteriyorsun ama dediğim gibi aldanıyorsun. Haber sitelerinde bu haberleri yapanlarda rand yapsınlar diye bu şekilde kafalarına göre çeviriyorlar haberleri, sonra böyle oluyor.
    rob33n kardeşim

    Nokia'dan "services ve devices" kısmını çıkar. Ve geriye ne kaldığını söyle.

    Nokia'nın geri kalan, microsoft'un almadığı bölümler neymiş hep beraber öğrenelim.

    Dipnot: Nokia : Nokia Services and Devices

    İngilizce bilmek yetmiyor kardeşim. Şirketi tanımak lazım.

    Yani Sabri abi haklı.
  • 20-11-2013, 15:37:58
    #16
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rob33n kardeşim

    Nokia'dan "services ve devices" kısmını çıkar. Ve geriye ne kaldığını söyle.

    Nokia'nın geri kalan, microsoft'un almadığı bölümler neymiş hep beraber öğrenelim.

    Dipnot: Nokia : Nokia Services and Devices

    İngilizce bilmek yetmiyor kardeşim. Şirketi tanımak lazım.

    Yani Sabri abi haklı.
    O zaman şirketi biraz tanıtayım sana. İlk olarak dipnot'undan başlayalım.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia#Divisions
    Nokia 3 ana departmandan oluşur.
    Devices and Service kısmı sadece Mobile Solutions içerisinde alt bir bölümdür. Microsoft Nokia için sadece işletim sistemi üretiyor, Nokia başlı başına bir telefon üreticisi. Kendi tasarımı , kendi çözümleri ve fabrikası var bunun için.
    Şöyle düşünebilirsin. Samsung'ta başlı başına bir telefon üreticisi ama işletim sistemi Google'dan, ve geçen yıla kadar Google ile çalışıyorlardı. Şimdi anlaşmayı fes etti ve kendi işletim sistemini karar verdi, bu Samsung'un Google'a ait olduğunu mu söyler sana?
  • 20-11-2013, 15:39:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şirketi biraz tanıtayım sana. İlk olarak dipnot'undan başlayalım.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia#Divisions
    Nokia 3 ana departmandan oluşur.
    Devices and Service kısmı sadece Mobile Solutions içerisinde alt bir bölümdür. Microsoft Nokia için sadece işletim sistemi üretiyor, Nokia başlı başına bir telefon üreticisi. Kendi tasarımı , kendi çözümleri ve fabrikası var bunun için.
    Şöyle düşünebilirsin. Samsung'ta başlı başına bir telefon üreticisi ama işletim sistemi Google'dan, ve geçen yıla kadar Google ile çalışıyorlardı. Şimdi anlaşmayı fes etti ve kendi işletim sistemini karar verdi, bu Samsung'un Google'a ait olduğunu mu söyler sana?
    İnan kardeşim hiç anlatamadın.

    Böyle bir anlatım olmaz.

    Nokia Devices : Nokia'nın ürettiği ürünler
    Nokia Services: Bu ürünlere ait servisler

    Bu yüzden hepsini Microsoft satın almış. Kusura bakma. Haklı olsan haklısın diyip elini öperdim. Sen de bir abimsin sonuçta.

    Saygılar
  • 20-11-2013, 16:27:10
    #18
    Genele bakarsan aslında haklısın. Sonuçta en yüksek hisse Microsoft'ta.