Dostum sana resmi açıklama verdim. Nokia tamamen Microsoft'un oldu demek, Microsoft'un şirketin tamamını alması demek. Öyle bir durum ne Nokia ne de Microsoft tarafından resmi bir şekilde duyurulmadı. Türkçe haberlere aldanıp bana kaynak gösteriyorsun ama dediğim gibi aldanıyorsun. Haber sitelerinde bu haberleri yapanlarda rand yapsınlar diye bu şekilde kafalarına göre çeviriyorlar haberleri, sonra böyle oluyor.