Dostum sana resmi açıklama verdim. Nokia tamamen Microsoft'un oldu demek, Microsoft'un şirketin tamamını alması demek. Öyle bir durum ne Nokia ne de Microsoft tarafından resmi bir şekilde duyurulmadı. Türkçe haberlere aldanıp bana kaynak gösteriyorsun ama dediğim gibi aldanıyorsun. Haber sitelerinde bu haberleri yapanlarda rand yapsınlar diye bu şekilde kafalarına göre çeviriyorlar haberleri, sonra böyle oluyor.
rob33n kardeşim
Nokia'dan "services ve devices" kısmını çıkar. Ve geriye ne kaldığını söyle.
Nokia'nın geri kalan, microsoft'un almadığı bölümler neymiş hep beraber öğrenelim.
Dipnot: Nokia : Nokia Services and Devices
İngilizce bilmek yetmiyor kardeşim. Şirketi tanımak lazım.
Yani Sabri abi haklı.