O zaman şirketi biraz tanıtayım sana. İlk olarak dipnot'undan başlayalım.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia#Divisions
Nokia 3 ana departmandan oluşur.
Devices and Service kısmı sadece Mobile Solutions içerisinde alt bir bölümdür. Microsoft Nokia için sadece işletim sistemi üretiyor, Nokia başlı başına bir telefon üreticisi. Kendi tasarımı , kendi çözümleri ve fabrikası var bunun için.
Şöyle düşünebilirsin. Samsung'ta başlı başına bir telefon üreticisi ama işletim sistemi Google'dan, ve geçen yıla kadar Google ile çalışıyorlardı. Şimdi anlaşmayı fes etti ve kendi işletim sistemini karar verdi, bu Samsung'un Google'a ait olduğunu mu söyler sana?
İnan kardeşim hiç anlatamadın.
Böyle bir anlatım olmaz.
Nokia Devices : Nokia'nın ürettiği ürünler
Nokia Services: Bu ürünlere ait servisler
Bu yüzden hepsini Microsoft satın almış. Kusura bakma. Haklı olsan haklısın diyip elini öperdim. Sen de bir abimsin sonuçta.
Saygılar