rob33n kardeşim
Nokia'dan "services ve devices" kısmını çıkar. Ve geriye ne kaldığını söyle.
Nokia'nın geri kalan, microsoft'un almadığı bölümler neymiş hep beraber öğrenelim.
Dipnot: Nokia : Nokia Services and Devices
İngilizce bilmek yetmiyor kardeşim. Şirketi tanımak lazım.
Yani Sabri abi haklı.
O zaman şirketi biraz tanıtayım sana. İlk olarak dipnot'undan başlayalım.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia#Divisions
Nokia 3 ana departmandan oluşur.
Devices and Service kısmı sadece Mobile Solutions içerisinde alt bir bölümdür. Microsoft Nokia için sadece işletim sistemi üretiyor, Nokia başlı başına bir telefon üreticisi. Kendi tasarımı , kendi çözümleri ve fabrikası var bunun için.
Şöyle düşünebilirsin. Samsung'ta başlı başına bir telefon üreticisi ama işletim sistemi Google'dan, ve geçen yıla kadar Google ile çalışıyorlardı. Şimdi anlaşmayı fes etti ve kendi işletim sistemini karar verdi, bu Samsung'un Google'a ait olduğunu mu söyler sana?