Konu
Microsoft Nokia'yı Satın Aldı
20-11-2013, 16:27:10
#18
rob33n
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Genele bakarsan aslında haklısın. Sonuçta en yüksek hisse Microsoft'ta.