Vodefone taahhüt saçmalığı
6
●232
- 04-05-2025, 16:39:05Uzun zamandır sınırsız GB paketi kullanıyorum yıl sonuna doğru taahhütüm bitti temsilciler tarafından arandım şuan size taahhütlü paket çıkmıyor dediler biraz bekleyin uygulama size önerecek dendi . Üzerinden 5 ay geçti hala ne temsilci taraflı nede uygulama üzerinden taahhütlü paket çıkmıyor . En son uzman birimi aradım . Bana söylediği şey faturalarınız yüksek olduğu için sistem size uygun teklif bulamıyor . Yani kısacası diyor ki , biz yakaladığımıza yapıştırıyoruz. Kaç yıllık müşteri olduğunuz ödemelerinizin yüksekliği size kazık fiyatlar olarak geri döner . Bana önerdikleri şey uygun bir tarifeye geçip 3 5 ay kullanmam . O zaman bana uygun bir tarife sunabilirlermiş. Ama onunda garantisi yok . Kısacası söylemek istediğim . Bu telekomünikasyon şirketinin sistemi insanları soymak üzere kurulu. Böyle rezalet görmedim . Ayrıca bu şirket bana göndermediği hat için fatura çıkarıp 3 ay sonunda beni icraya verdi. Hattı teslim almadığımın talepleri sisteme işli olmasına rağmen görmezden gelmektedir 😄
- 04-05-2025, 16:41:54hocam tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 3 yıl önce vodafone faturasıza geçmiştim. daha sonra faturalı olmak istediğimde size faturalı tarife çıkmıyo dediler ve hala da öyle
- 04-05-2025, 16:50:10ferhatuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSistem sizin ödemelerinize ve kullanımınıza bakıp ona göre teklif sunuyormus öyle diyor temsilci, bu olumlu yönde değil ama . Aksine iyi bir kullanıcıysanız kazık fiyatlarla karşılaşıyorsunuz. Siz dibin dibinden tarife alıyorsanız yine size dibin dibinden tarife sunuyorlarmış.tekfir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2025, 16:57:24hocam faturalı kullanacaksanız her yıl farklı operatöre geçmek en mantıklısıEmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2025, 17:12:22Sınırsız paket sadece şurada olmasa durmayacağızda. Elimiz mahkumferhatuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2025, 17:19:21maalesef vodafone öyle mevcut müşterisine paket fiyatı 600 tl çekerken yeni gelenlere yarı fiyatına veriyor. bende yakın zamanda taahhütüm bittiği için operatör değiştirdim ve kullandığım paketten daha yükseğini aynı paraya kullanıyorum. bundan sonra her tahhütt bittiğinde farklı operatöre geçmeyi düşünüyorum çünkü hepsi yeni müşteri çekmek için indirim yapıp mevcut müşteriye yüksek fiyat veriyor.EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle