Uzun zamandır sınırsız GB paketi kullanıyorum yıl sonuna doğru taahhütüm bitti temsilciler tarafından arandım şuan size taahhütlü paket çıkmıyor dediler biraz bekleyin uygulama size önerecek dendi . Üzerinden 5 ay geçti hala ne temsilci taraflı nede uygulama üzerinden taahhütlü paket çıkmıyor . En son uzman birimi aradım . Bana söylediği şey faturalarınız yüksek olduğu için sistem size uygun teklif bulamıyor . Yani kısacası diyor ki , biz yakaladığımıza yapıştırıyoruz. Kaç yıllık müşteri olduğunuz ödemelerinizin yüksekliği size kazık fiyatlar olarak geri döner . Bana önerdikleri şey uygun bir tarifeye geçip 3 5 ay kullanmam . O zaman bana uygun bir tarife sunabilirlermiş. Ama onunda garantisi yok . Kısacası söylemek istediğim . Bu telekomünikasyon şirketinin sistemi insanları soymak üzere kurulu. Böyle rezalet görmedim . Ayrıca bu şirket bana göndermediği hat için fatura çıkarıp 3 ay sonunda beni icraya verdi. Hattı teslim almadığımın talepleri sisteme işli olmasına rağmen görmezden gelmektedir 😄