EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem sizin ödemelerinize ve kullanımınıza bakıp ona göre teklif sunuyormus öyle diyor temsilci, bu olumlu yönde değil ama . Aksine iyi bir kullanıcıysanız kazık fiyatlarla karşılaşıyorsunuz. Siz dibin dibinden tarife alıyorsanız yine size dibin dibinden tarife sunuyorlarmış.
hocam faturalı kullanacaksanız her yıl farklı operatöre geçmek en mantıklısı