Uzun zamandır sınırsız GB paketi kullanıyorum yıl sonuna doğru taahhütüm bitti temsilciler tarafından arandım şuan size taahhütlü paket çıkmıyor dediler biraz bekleyin uygulama size önerecek dendi . Üzerinden 5 ay geçti hala ne temsilci taraflı nede uygulama üzerinden taahhütlü paket çıkmıyor . En son uzman birimi aradım . Bana söylediği şey faturalarınız yüksek olduğu için sistem size uygun teklif bulamıyor . Yani kısacası diyor ki , biz yakaladığımıza yapıştırıyoruz. Kaç yıllık müşteri olduğunuz ödemelerinizin yüksekliği size kazık fiyatlar olarak geri döner . Bana önerdikleri şey uygun bir tarifeye geçip 3 5 ay kullanmam . O zaman bana uygun bir tarife sunabilirlermiş. Ama onunda garantisi yok . Kısacası söylemek istediğim . Bu telekomünikasyon şirketinin sistemi insanları soymak üzere kurulu. Böyle rezalet görmedim . Ayrıca bu şirket bana göndermediği hat için fatura çıkarıp 3 ay sonunda beni icraya verdi. Hattı teslim almadığımın talepleri sisteme işli olmasına rağmen görmezden gelmektedir 😄
maalesef vodafone öyle mevcut müşterisine paket fiyatı 600 tl çekerken yeni gelenlere yarı fiyatına veriyor. bende yakın zamanda taahhütüm bittiği için operatör değiştirdim ve kullandığım paketten daha yükseğini aynı paraya kullanıyorum. bundan sonra her tahhütt bittiğinde farklı operatöre geçmeyi düşünüyorum çünkü hepsi yeni müşteri çekmek için indirim yapıp mevcut müşteriye yüksek fiyat veriyor.