ferhatuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 3 yıl önce vodafone faturasıza geçmiştim. daha sonra faturalı olmak istediğimde size faturalı tarife çıkmıyo dediler ve hala da öyle
tekfir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre taahhüt diye gösterilen değer üçkağıtçılık devlet buna nasıl göz yumuyor anlamıyorum 1200 TL paket fiyatı diyor taahhütlü fiyatı 300 TL diyor aynı paketin faturasız fiyatı zaten 350-400 lira nerden çıkıyor bu 1200 TL
Sistem sizin ödemelerinize ve kullanımınıza bakıp ona göre teklif sunuyormus öyle diyor temsilci, bu olumlu yönde değil ama . Aksine iyi bir kullanıcıysanız kazık fiyatlarla karşılaşıyorsunuz. Siz dibin dibinden tarife alıyorsanız yine size dibin dibinden tarife sunuyorlarmış.