• 17-05-2020, 01:51:55
    #1
    kullanmayan hesabı olan varsa satın almak isterim bireysel üyelik alımı kapandığı için acil netgsmye ihtiyacım var e ticaret sitem için uygun fiyata satabilecek varsa yazsın WHATSAPP

    konu yasak mı bilmiyorum yasaksa silinebilir
  • 17-05-2020, 01:54:17
    #2
    Devir işlemleri nasıl olacak hocam
  • 17-05-2020, 01:54:23
    #3
    Yasal değil
  • 17-05-2020, 01:54:49
    #4
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir işlemleri nasıl olacak hocam
    hocam bilmiyorum hiç kullanmadım



    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal değil
    nesi yasal değil anlamadım kurumsal üyelik değil bireysel olup kullanmayan insandan satın alıcam
  • 17-05-2020, 01:55:51
    #5
    Merhaba
    Ben hem bireysel hemde kurumsal olarak kullanıyorum ancak devir işlemleri bireysel olarakta yapılmıyor artık. 4 ay önce başka bir arkadaştan devir almak istemiştim bireysel yapmadılar mecburen kurumsal olarak işlemleri tamamladım NetGsm ile tekrar görüşmenizi tavsiye ederim
  • 17-05-2020, 01:56:46
    #6
    maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Ben hem bireysel hemde kurumsal olarak kullanıyorum ancak devir işlemleri bireysel olarakta yapılmıyor artık. 4 ay önce başka bir arkadaştan devir almak istemiştim bireysel yapmadılar mecburen kurumsal olarak işlemleri tamamladım NetGsm ile tekrar görüşmenizi tavsiye ederim
    teşekkürler hocam beniç hiç üyeliğim olmadı direk üyelik almak istiyorum
  • 17-05-2020, 01:56:55
    #7
    Neden satsınlar ki? Başka bir kişiye ait numara ile istediklerini yapabilirsin. Kötü veya iyi. Ama her şeyin sorumlusu numara sahibi olur. Yani kötü amaçlar için kullanılabilir. Arkadaşlar güvenip telefon numaranızı vermeyin.
  • 17-05-2020, 01:57:03
    #8
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilmiyorum hiç kullanmadım





    nesi yasal değil anlamadım kurumsal üyelik değil bireysel olup kullanmayan insandan satın alıcam
    O da yasal değil. Netgsm sözleşmesine ve btk ya aykırı, geçen hafta birini şikayet ettim, bireysel olan 6 tane numarasını kapattılar ve kurumsal üyelikle bile başvuramayacak şekilde sistemden uzaklaştırdılar.
  • 17-05-2020, 01:58:15
    #9
    aponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden satsınlar ki? Başka bir kişiye ait numara ile istediklerini yapabilirsin. Kötü veya iyi. Ama her şeyin sorumlusu numara sahibi olur. Yani kötü amaçlar için kullanılabilir. Arkadaşlar güvenip telefon numaranızı vermeyin.
    dostumbir şey yapmıcaz numaraya direk hesabı alıcambireysel üyelik kapalı yoksa kendim basvurucam sitem var buraya girişleri kodl yapıcam