• 17-05-2020, 01:59:57
    #10
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostumbir şey yapmıcaz numaraya direk hesabı alıcambireysel üyelik kapalı yoksa kendim basvurucam sitem var buraya girişleri kodl yapıcam

    Sadede sms gönderecekseniz Bulutfon kullanabilirsiniz.
  • 17-05-2020, 02:00:48
    #11
    aponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadede sms gönderecekseniz Bulutfon kullanabilirsiniz.
    nasıl yapılıyor hocam güvenilir mi birde netgsm de kendi smsimio hatta transfer etme özelligi varmış bulutfon da yapılıyor mu o
  • 17-05-2020, 02:01:06
    #12
    kardeş kafan mı güzel bu abonelik kimlik üstüne kaydoluyor. Edevlette aboneliklerde bile gözüküyor . Yani yapacağın her işlem abonenin sorumluluğunda oluyor.
  • 17-05-2020, 02:02:20
    #13
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş kafan mı güzel bu abonelik kimlik üstüne kaydoluyor. Edevlette aboneliklerde bile gözüküyor . Yani yapacağın her işlem abonenin sorumluluğunda oluyor.
    bilmiyordum hocam özür dilerim
  • 17-05-2020, 02:10:43
    #14
    Tekrar merhaba
    bu konuya biraz daha açıklık getireyim hangi firma olursa olsun sanal santral yada toplu sms vb. bireysel üyelik ve işlemler yasak maalesef kurumsal üyelik ile bu tür hizmetleri sunan firmalarla çalışabilirsiniz. Devir konusunda ise numara ve hesap sahibi tamamı ile size devir yapacağı için tüm sorumluluk sizde oluyor.
    Aynı durum başlıklı sms içinde geçerlidir.
  • 17-05-2020, 02:13:53
    #15
    maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar merhaba
    bu konuya biraz daha açıklık getireyim hangi firma olursa olsun sanal santral yada toplu sms vb. bireysel üyelik ve işlemler yasak maalesef kurumsal üyelik ile bu tür hizmetleri sunan firmalarla çalışabilirsiniz. Devir konusunda ise numara ve hesap sahibi tamamı ile size devir yapacağı için tüm sorumluluk sizde oluyor.
    Aynı durum başlıklı sms içinde geçerlidir.
    hocam yani benim kurumsal bir sirketim yok 0212 li bir numara felan hiç farketmez sadece kullanıcılara alışverişlerde onay mesajı gitsin diye diyorum
  • 17-05-2020, 02:18:14
    #16
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yani benim kurumsal bir sirketim yok 0212 li bir numara felan hiç farketmez sadece kullanıcılara alışverişlerde onay mesajı gitsin diye diyorum
    Maalesef bireysel olarak bu hizmeti almanız mümkün değil.