thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş kafan mı güzel bu abonelik kimlik üstüne kaydoluyor. Edevlette aboneliklerde bile gözüküyor . Yani yapacağın her işlem abonenin sorumluluğunda oluyor.
bilmiyordum hocam özür dilerim