Merhaba
Ben hem bireysel hemde kurumsal olarak kullanıyorum ancak devir işlemleri bireysel olarakta yapılmıyor artık. 4 ay önce başka bir arkadaştan devir almak istemiştim bireysel yapmadılar mecburen kurumsal olarak işlemleri tamamladım NetGsm ile tekrar görüşmenizi tavsiye ederim