Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bilmiyorum hiç kullanmadım





nesi yasal değil anlamadım kurumsal üyelik değil bireysel olup kullanmayan insandan satın alıcam
O da yasal değil. Netgsm sözleşmesine ve btk ya aykırı, geçen hafta birini şikayet ettim, bireysel olan 6 tane numarasını kapattılar ve kurumsal üyelikle bile başvuramayacak şekilde sistemden uzaklaştırdılar.