maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Ben hem bireysel hemde kurumsal olarak kullanıyorum ancak devir işlemleri bireysel olarakta yapılmıyor artık. 4 ay önce başka bir arkadaştan devir almak istemiştim bireysel yapmadılar mecburen kurumsal olarak işlemleri tamamladım NetGsm ile tekrar görüşmenizi tavsiye ederim
teşekkürler hocam beniç hiç üyeliğim olmadı direk üyelik almak istiyorum