• 08-02-2013, 07:33:54
    #1
    Günaydın millet, uyanın artık.

    Alexa grubu kuruluyor. Herkes site adını yazdırıyor. Yok 10 dk kalacaksın, yok 2 günde bir gireceksin, yok 3 alt sayfa dolaşacaksın... Siz ne yapıyorsunuz?

    Bu işe saatlerini vereceğine gir sitene doğru düzgün bir içerik paylaş. Alexa'da yükseleceksinde ne olacak?

    * Siten daha mı kaliteli oluyor?
    * Daha çok ziyaretçi mi çekiyorsun?
    * Para mı veriyorlar?

    Hayır.

    Birisi bana bu çalışmanın bir yararını söylesin. Görüntüde alexa değerinin artması dışında. Sözde webmaster forumu burası. herkesin sitesi var, herkes bu tür konulara ilgi duyuyor, araştırıyor, seo ile ilgilenenler var ama yapılan çalışmaya bak.
  • 08-02-2013, 12:35:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bunu yapanlarin cogu 10-16 yasinda bu islerde heves yapanlardir. kendi egolarini tatmin ediyorlar, birakin etsinler hocam
  • 08-02-2013, 13:36:23
    #3
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu yapanlarin cogu 10-16 yasinda bu islerde heves yapanlardir. kendi egolarini tatmin ediyorlar, birakin etsinler hocam
    Ben burada 10-16 yaşında çok kişi görmedim.Alexa tanıtım yazısı ve link alımında öncelikli kriterlerden oldu bunun sebebi budur.Ayrıca google ve alexa arasında önemli bir işbirliği var.

    Radmin'in yazısını okumanız dileğiyle.

    Alıntı
    Alexarank bana fayda sağlar mı?
    Bu sorunun cevabı eger bir webmastersanız kesinlikle evettir.
    Nasıl ki Tv reyting ölçüm şirketi izlenme ölçüm raporlarını satıyorsa, Alexada arama motorlarına kalite sıralama sonuçlarını satıyor. Örnegin google şirketi alexa şirketinden aldığı nispeten kaliteli sitelerin üzerine daha çok örümcek gönderir.
    Google amcanında tek derdi kaliteli siteleri sıralamada daha üste almak oldugu için, ham siteler (yeni açılmış) yerine nispeten işlenmiş veri olan bu raporlardan faydalandığı bilinen bir gerçektir.

    Doğruluğu tartışılır belki ama alexarankınız ne kadar iyiyse, arama motorlarının gözündede siteniz o kadar kalitelidir.
  • 08-02-2013, 13:40:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burada 10-16 yaşında çok kişi görmedim.Alexa tanıtım yazısı ve link alımında öncelikli kriterlerden oldu bunun sebebi budur.Ayrıca google ve alexa arasında önemli bir işbirliği var.

    Radmin'in yazısını okumanız dileğiyle.
    Burda bircok 20-25 yasinda kisi gordun ama emin olun cogu 14 yasini gecmez

    O radminin yazisi eskidendi. hileler hurdalar cikmadan onceydi. Artik alexa kolay manipule edilebilir. sitenin kalitesini degerlendirmek icin alexayi baz alan birileri varsa ben o kisinin webmasterliginden suphelenirim .
  • 08-02-2013, 13:53:44
    #5
    Bundan 5 6 sene önce bu soruyu sorsalardı evet kesinlikle faydası olur derdim ama 2013 yılındayız...
  • 08-02-2013, 20:20:01
    #6
    bu saçmalığı savunan biri çıkmasına gerçekten şaşırıyorum. radmin'in yazısına bakın diyor. radmin google'ın sahibi mi? arkadaş belirtmiş zaten eskiden evet size yararı olabilirdi ama taa ne zaman. şuan yaptığınız bu çalışmanın en ufak bir yararını görmüyorum. buna devam etmemeniz için yazıyorum bütün bunları.

    alexa'yı hileli yöntemlerle 2 kat daha hızlı hale getirmek mümkün. e hal böyle iken google neden alexa verilerine bu kadar değer versin. vermiyor, vermezde. 10 bin ziyaretçiniz var diyelim 10 kişi mi yükseltecek alexa değerlerinizi.

    bırakın arkadaşlar artık bu işleri.
  • 08-02-2013, 22:55:48
    #7
    Siz ne derseniz deyin. Tanıtım yazısı ve Link ticareti kategorilerinde alexa ile iş yapıldığını göreceksiniz.Alexası iyi olan bir site kaliteli olmayabilir ama kaliteli bir sitenin de alexa değeri yüksek olmalıdır. İster kabul edin ister kabul etmeyin bu sizin kriterleriniz.
  • 09-02-2013, 01:29:10
    #8
    BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz ne derseniz deyin. Tanıtım yazısı ve Link ticareti kategorilerinde alexa ile iş yapıldığını göreceksiniz.Alexası iyi olan bir site kaliteli olmayabilir ama kaliteli bir sitenin de alexa değeri yüksek olmalıdır. İster kabul edin ister kabul etmeyin bu sizin kriterleriniz.
    arkadaşım 10 kişi bir sitenin alexa değerini ne kadar çok çıkartabilirki? rüyamı görüyorsunuz siz? farzedinki benim 10 bin ziyaretçim var. 10 kişi benim sitemin alexa değerini ne kadar etkileyecek?

    ben tartışmayı bile yersiz buluyorum bu konuda. ne yaparsanız yapın. boş boş şeylerle uğraşmaya devam edin.
  • 09-02-2013, 12:31:06
    #9
    Daha önce alexa'nın gereksiz olduğunu iddia ediyordunuz şimdi de 10 kişi ile alexa yükselmez diyorsunuz.10 kişi ile gayet güzel yükselir biraz araştırırsanız öğreneceksiniz.Alexa artışında küçük bir alexa toolbar'ın bile ne kadar etkili olduğu aşikardır.