Ben burada 10-16 yaşında çok kişi görmedim.Alexa tanıtım yazısı ve link alımında öncelikli kriterlerden oldu bunun sebebi budur.Ayrıca google ve alexa arasında önemli bir işbirliği var.
Radmin'in yazısını okumanız dileğiyle.
Burda bircok 20-25 yasinda kisi gordun ama emin olun cogu 14 yasini gecmez
O radminin yazisi eskidendi. hileler hurdalar cikmadan onceydi. Artik alexa kolay manipule edilebilir. sitenin kalitesini degerlendirmek icin alexayi baz alan birileri varsa ben o kisinin webmasterliginden suphelenirim .