Daha önce alexa'nın gereksiz olduğunu iddia ediyordunuz şimdi de 10 kişi ile alexa yükselmez diyorsunuz.10 kişi ile gayet güzel yükselir biraz araştırırsanız öğreneceksiniz.Alexa artışında küçük bir alexa toolbar'ın bile ne kadar etkili olduğu aşikardır.