bu saçmalığı savunan biri çıkmasına gerçekten şaşırıyorum. radmin'in yazısına bakın diyor. radmin google'ın sahibi mi? arkadaş belirtmiş zaten eskiden evet size yararı olabilirdi ama taa ne zaman. şuan yaptığınız bu çalışmanın en ufak bir yararını görmüyorum. buna devam etmemeniz için yazıyorum bütün bunları.

alexa'yı hileli yöntemlerle 2 kat daha hızlı hale getirmek mümkün. e hal böyle iken google neden alexa verilerine bu kadar değer versin. vermiyor, vermezde. 10 bin ziyaretçiniz var diyelim 10 kişi mi yükseltecek alexa değerlerinizi.

bırakın arkadaşlar artık bu işleri.