Günaydın millet, uyanın artık.

Alexa grubu kuruluyor. Herkes site adını yazdırıyor. Yok 10 dk kalacaksın, yok 2 günde bir gireceksin, yok 3 alt sayfa dolaşacaksın... Siz ne yapıyorsunuz?

Bu işe saatlerini vereceğine gir sitene doğru düzgün bir içerik paylaş. Alexa'da yükseleceksinde ne olacak?

* Siten daha mı kaliteli oluyor?
* Daha çok ziyaretçi mi çekiyorsun?
* Para mı veriyorlar?

Hayır.

Birisi bana bu çalışmanın bir yararını söylesin. Görüntüde alexa değerinin artması dışında. Sözde webmaster forumu burası. herkesin sitesi var, herkes bu tür konulara ilgi duyuyor, araştırıyor, seo ile ilgilenenler var ama yapılan çalışmaya bak.