46.5.25*.** adresiyle gun icerisinde gezildi, aksam tekrar gezilecek. 05.12.2012
Bende baslangic ve bitis saatini yazmiyorum. baslarken saat tut, bittiginde tekrar bak, bana sacma geliyor ve bugune kadar hic bakmadim.
Ayanikwalla arkadasin dedigi gibi alexa dusuyormu tamamdir. benim icin hatice degil netice önemli. bu demek degilki gezmeyenleri gözardi edelim. hergun herkes gezdim diye ip adresiyle yaziyorsa benim icin tamamdir.
Bizim grup diger gruplara gore daha iyi emin olun. Oralarada baktim. hersey birbirine girmis durumda. O yuzden ortami germeden tatli tatli gezintimizi yapalim. Ayrintilarla kalp kirmaya gerek yok.
Yeni Toplanan Alexa Grubu
1.051
●29.303
- 05-12-2012, 20:14:03Üyeliği durdurulduHocam ; Kusura bakmayın beni iyi bildiğinizi zannediyorum biraz titizlikle işimi yaparım .. Kural ne derse odur benim için - XX:XX saatlerinde ve tarihinde gezinti başladı / bitirildi o zaman - XX:XX saatlerinde bu bölüm kalksın ...ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki siz bırakırsanız bende bırakırım çünkü bende sizi tanıdığım için bu gruba katıldım bunu bilin..
Üç aslında hocam Alexa gezmeye 2 yıldır prim vermiyor çok çok az veriyor diyim çünkü hit al - hit kazan gibi çok site oldu o sitelere kayıt yapılıyor sitenizdeki konuları gezdiriyorsunuz bunu çok inceledim araştırdım ... O gibi siteler organik te olsa çok bot kullanıyorlar Alexa da buna önlem aldı ve girip gezip yorum attımı o attığı yorum Alexa için önemli.. Bir fikir grup ta bizim yaptığımız gibi 2 günde bir yorum atılsa sitelerdeki konuya 1 haftada çok hızlı yükseldiğini ben denedim.. 215 ile başldım 3 üncü güne giriyorum grupta 220 ye düştüm ... - 05-12-2012, 20:53:20Bana güvendiğinizi biliyorum bende size çok güveniyorum bu kesin o dediğiniz yorum atma olayını yapalım bu gece bir düzenleme yapacağım kabul eden kalır etmeyen kalmaz
Sent from my iPhone using Tapatalk - 05-12-2012, 21:36:15dolaşım tamamlandı maç izlemeye gidiyorum
alexa yorum ve 5 yıldız olayınıda gündeme almayı tavsiye ediyorum nacizane fikrim ben herkesin alexa sayfasına yorum yaptım 5 yıldız verdim
birde hepimiz kim girmiş diye kontrol için harcayacağımız zamanda gezinti yapsak zaten yeterli dolaşım yapmış oluruz ben kurallardan fazla dolaşım yapıyorum herkes için yapmadan yaptım görünmek kul hakkıdır......
herkese iyi akşamlar - 05-12-2012, 22:43:34Üyeliği durdurulduTşkler hocam.ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2012, 22:59:00Üyeliği durduruldutüm siteler teker teker gezildi alt bağlantıları ile birlikte