• 05-12-2012, 19:42:12
    46.5.25*.** adresiyle gun icerisinde gezildi, aksam tekrar gezilecek. 05.12.2012

    Bende baslangic ve bitis saatini yazmiyorum. baslarken saat tut, bittiginde tekrar bak, bana sacma geliyor ve bugune kadar hic bakmadim.
    Ayanikwalla arkadasin dedigi gibi alexa dusuyormu tamamdir. benim icin hatice degil netice önemli. bu demek degilki gezmeyenleri gözardi edelim. hergun herkes gezdim diye ip adresiyle yaziyorsa benim icin tamamdir.
    Bizim grup diger gruplara gore daha iyi emin olun. Oralarada baktim. hersey birbirine girmis durumda. O yuzden ortami germeden tatli tatli gezintimizi yapalim. Ayrintilarla kalp kirmaya gerek yok.
  • 05-12-2012, 20:14:03
    Üyeliği durduruldu
    ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malibu hocam ben her gün şu şekilde geziyorum bir yanlışınız var...Buna emin olun. Mesela sizin site açtıktan sonra ilk önce son yazılan konuya giriyorum. Ardından geri dönerek aynı yerdeki bir sonraki yazıya giriyorum. ve bu durumu defaatla aynı yapıyorum. Benim gezilerimde kesinlikle bir kusur bulamazsınız. Başlangıç ve bitişi ben şimdiye kadar yazmadım sadece başladığımı belirttim ki zaten forumda ne zaman yazıldığı görülüyor.

    Buna ihtiyaç duymadım duymuyorumda. O kurallarda yazıyor amenna ama kimseden bir bunu yazmasını beklemedik.

    Ayrıca benim sitelerimin gezildiğine ben bakmıyorum. Ben alexa ma bakıyorum ve düşüyor. Evet kontrol etmeliyiz. Ama bunu sık olarak yapamam maalesef. Yapabilecek birisi varsa ben grubu bırakmaya razıyım.

    Dediğim gibi bundan sonra iki şeye bakacağım.

    1-Siteler geziliyor ibaresi yazılmışmı?
    2-Gerçekten siteme girilmişmi.

    Herkeste kendi kontrolünü yapsın lütfen.

    Bu günden itibaren bir kaç kişiyi atmakla işe başlayacağım. Ondan sonrada alımlarda ince eleyip sık dokuyacağım.
    Hocam ; Kusura bakmayın beni iyi bildiğinizi zannediyorum biraz titizlikle işimi yaparım .. Kural ne derse odur benim için - XX:XX saatlerinde ve tarihinde gezinti başladı / bitirildi o zaman - XX:XX saatlerinde bu bölüm kalksın ...

    İki siz bırakırsanız bende bırakırım çünkü bende sizi tanıdığım için bu gruba katıldım bunu bilin..

    Üç aslında hocam Alexa gezmeye 2 yıldır prim vermiyor çok çok az veriyor diyim çünkü hit al - hit kazan gibi çok site oldu o sitelere kayıt yapılıyor sitenizdeki konuları gezdiriyorsunuz bunu çok inceledim araştırdım ... O gibi siteler organik te olsa çok bot kullanıyorlar Alexa da buna önlem aldı ve girip gezip yorum attımı o attığı yorum Alexa için önemli.. Bir fikir grup ta bizim yaptığımız gibi 2 günde bir yorum atılsa sitelerdeki konuya 1 haftada çok hızlı yükseldiğini ben denedim.. 215 ile başldım 3 üncü güne giriyorum grupta 220 ye düştüm ...
  • 05-12-2012, 20:32:42
    95.10.2*2.2*2
    dolaşım başladı
  • 05-12-2012, 20:53:20
    Bana güvendiğinizi biliyorum bende size çok güveniyorum bu kesin o dediğiniz yorum atma olayını yapalım bu gece bir düzenleme yapacağım kabul eden kalır etmeyen kalmaz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 05-12-2012, 21:36:15
    dolaşım tamamlandı maç izlemeye gidiyorum
    alexa yorum ve 5 yıldız olayınıda gündeme almayı tavsiye ediyorum nacizane fikrim ben herkesin alexa sayfasına yorum yaptım 5 yıldız verdim
    birde hepimiz kim girmiş diye kontrol için harcayacağımız zamanda gezinti yapsak zaten yeterli dolaşım yapmış oluruz ben kurallardan fazla dolaşım yapıyorum herkes için yapmadan yaptım görünmek kul hakkıdır......
    herkese iyi akşamlar
  • 05-12-2012, 22:25:13
    Siteler saat 22:27'de gezilmeye başlanmıştır. 23:30 bitti.

    İp:88.2xx.4x.1x5
  • 05-12-2012, 22:43:34
    Üyeliği durduruldu
    ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana güvendiğinizi biliyorum bende size çok güveniyorum bu kesin o dediğiniz yorum atma olayını yapalım bu gece bir düzenleme yapacağım kabul eden kalır etmeyen kalmaz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tşkler hocam.
  • 05-12-2012, 22:59:00
    Üyeliği durduruldu
    tüm siteler teker teker gezildi alt bağlantıları ile birlikte
  • 05-12-2012, 23:05:20
    88.235.203.21x siteler geziliyoru. Yorum ekleme olayına bende katılıyorum Halayın Başını çekerek Hemde