46.5.25*.** adresiyle gun icerisinde gezildi, aksam tekrar gezilecek. 05.12.2012

Bende baslangic ve bitis saatini yazmiyorum. baslarken saat tut, bittiginde tekrar bak, bana sacma geliyor ve bugune kadar hic bakmadim.
Ayanikwalla arkadasin dedigi gibi alexa dusuyormu tamamdir. benim icin hatice degil netice önemli. bu demek degilki gezmeyenleri gözardi edelim. hergun herkes gezdim diye ip adresiyle yaziyorsa benim icin tamamdir.
Bizim grup diger gruplara gore daha iyi emin olun. Oralarada baktim. hersey birbirine girmis durumda. O yuzden ortami germeden tatli tatli gezintimizi yapalim. Ayrintilarla kalp kirmaya gerek yok.