dolaşım tamamlandı maç izlemeye gidiyorum
alexa yorum ve 5 yıldız olayınıda gündeme almayı tavsiye ediyorum nacizane fikrim ben herkesin alexa sayfasına yorum yaptım 5 yıldız verdim
birde hepimiz kim girmiş diye kontrol için harcayacağımız zamanda gezinti yapsak zaten yeterli dolaşım yapmış oluruz ben kurallardan fazla dolaşım yapıyorum herkes için yapmadan yaptım görünmek kul hakkıdır......
herkese iyi akşamlar