ben hiç bir zaman benim siteme girilsin geizlsin ben gezmim demedim. herkesin mazereti oluyor zamanla hiç kimse diyemezki ben aralıksız gezdim. ama sizin grupta yorum atma olayından dolayı çok aksaklık oluyordu kendim dahilim buna. bu gruptada olmaya başlayacak. madem bu şekilde istiyorsunuz neden kendiniz grup kurmuyorsunuz. düzeni olan bir grubun düzenini neden bozuyorsunuz ?
Ayrıca gruptan çıkıyorum yorum olayı kalkarsa haber verirsiniz tekrar girerim.
Hocam benim grubum var zaten sizde biliyorsunuz.. Neyse ...
An itibari ile nameless ve tatilmekan harici siteler açıldı, gezmeler ve yorumlar başlıyor .
08. Aralık - 88.234.x9.xx2
Gezme ve yorumlar atıldı .. 01.40 tek tek kapanıyor.