malibu22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afedersin hocam ama sizi iki kere guptan çıkartmak zorunda kaldım yorum atmamanız bir tarafa sitelere girmekte bile isteksizdiniz sizin sitenize girilsin gezilsin siz gezmeyin ... Ben hiç bir zaman hak kimseye geçirmedim kimsenin hakkınıda geçirtmem onun için çıkarttım ..
ben hiç bir zaman benim siteme girilsin geizlsin ben gezmim demedim. herkesin mazereti oluyor zamanla hiç kimse diyemezki ben aralıksız gezdim. ama sizin grupta yorum atma olayından dolayı çok aksaklık oluyordu kendim dahilim buna. bu gruptada olmaya başlayacak. madem bu şekilde istiyorsunuz neden kendiniz grup kurmuyorsunuz. düzeni olan bir grubun düzenini neden bozuyorsunuz ?

Ayrıca gruptan çıkıyorum yorum olayı kalkarsa haber verirsiniz tekrar girerim.